Bedankt voor het aanbrengen van onze klant!

Wat gebeurt er nu?

  • Wij bellen de klant en checken nog eens wat er besproken is en wat de wensen zijn
  • We plannen een afspraak met de mediator en financieel echtscheidingsadviseur bij het koppel in de buurt
  • Als het gaat om OHA spreken ze alleen de adviseur

Als een klant (nog) niet geschikt is voor een afspraak delen we waardevolle content, bieden we een kosteloze scan aan of eventueel een voorlopig consult van 15 minuten met een expert. We houden de klant vanaf dat moment vast.

“Scheiden is een emotioneel traject. In mijn geval ben ik 'wars' van alle administratieve rompslomp, omdat het emotionele de overhand neemt. De administratieve kant staat me tegen, al weet ik dat ik hier ook doorheen moet.

Met Zorgeloosch heb ik heel weinig met de administratie te maken gehad. Alles werd geregeld en uitgelegd, dus het is echt op een administratief zorgeloze manier scheiden.”
Mediator:
Nina Tillema
10
“Shabnam heeft ons waanzinnig goed begeleid. Zij wist ons op de juiste momenten te helpen door te wijzen op datgene wat je soms snel uit het oog verliest. Onze kinderen heeft ze op zeer vakkundige en liefdevolle manier door het proces geholpen. Door haar vakkundige hulp en tomeloze inzet is onze scheiding zonder 1 onvertogen woord afgewikkeld en kunnen wij met een traan en een lach terugkijken op een bijzondere ervaring.”
10