Ik ben een Zorgeloosch klant

Ben je een klant van Zorgeloosch? Om het traject nog Zorgelooscher te laten verlopen, vragen we je om stukken te uploaden in Mijn Ontzorgeloosch.

Hoe?

Bij het inplannen van het kennismakingsgesprek heeft de beller je meer vertelt over Mijn Ontzorgeloosch. Je hebt toen een mail ontvangen met de afspraak bevestiging en een mail met de inloggegevens voor Mijn Ontzorgeloosch.

Gebruik deze inloggegevens om in te loggen via de volgende link: https://zorgeloosch.mijndigimap.nl/login/

“Niets anders dan een 10 voor Shabnam! Bewondering hoe Shabnam weet te schakelen tussen empathie en zakelijk. Ze heeft daar precies de juiste balans in. Shabnam reageerde altijd snel op vragen, wist ze juist en duidelijk te beantwoorden en nam daar de tijd voor. Je merkt duidelijk dat je hart hebt voor je werk. Bedankt dat je een fijne bijdrage hebt kunnen leveren in een minder leuke situatie.”
10
“Nina en haar team hebben ons goed ontzorgd in deze stress volle periode.”
Mediator:
Nina Tillema
10