Vacature Financieel administratief medewerker

Zorgeloosch is een gerenommeerd succesvol, landelijk werkende netwerkorganisatie van scheidingsbemiddelaars, financieel adviseurs en andere professionals, volledig gericht op het van A tot Z begeleiden van stellen die uit elkaar gaan. Wij hebben de overtuiging dat nagenoeg iedereen op een goede manier van elkaar kan scheiden en een nieuwe kans op geluk verdient.

Scheiden met mediator persoonlijke situatie

Zorgeloosch heeft een unieke propositie op het gebied van scheiden en woonoplossing. Onze propositie heeft ertoe geleid dat zelfs diverse groot banken met ons samenwerken bij doorverwijzing van klanten en het verwerken van de scheidingen van klanten van de betreffende bank. Deze expertise zetten we graag in voor iedereen die een ‘uit elkaar’ behoefte heeft met dienstverlening op maat. Onze scheidingsbemiddelaars/mediators worden ondersteund bij administratieve en juridische aspecten van de (echt)scheidingen door een team van specialisten en juristen.

Dit ga je doen

Als financieel administratief medewerker bij Zorgeloosch heb je een zelfstandige rol en heb je diverse taken binnen de financiële en HR afdeling. In deze rol kun je jezelf verder ontplooien en uitdagen op persoonlijk en professioneel gebied. Voor 2023 staan een aantal interessante projecten gepland, waarin jij een belangrijke rol kunt hebben. De focus ligt daarbij op het verbeteren van de processen. Je rapporteert maandelijks aan het management en je bent het aanspreekpunt voor de controller.

Veel voorkomende werkzaamheden die je zult uitvoeren, zijn het debiteuren- en crediteuren beheer, facturatie en de salarisadministratie. Afhankelijk van je interesses, opleiding en werkervaring is een breder takenpakket mogelijk.

Dit breng jij mee

  • Minimaal een MBO-opleiding in financiële richting
  • Relevante werkervaring
  • Nauwkeurig en gestructureerd
  • 24 tot 40 uur beschikbaar
  • Goed cijfermatig inzicht
  • Enthousiast en leergierig
  • Goede Excel vaardigheden
  • Kennis van Exactonline is een pré
  • Kennis van AFAS is een pré.

Dit bieden we jou

  • Een marktconform salaris passend bij jouw kennis en ervaring 
  • Een omgeving waarin initiatief (pro-activiteit) wordt gewaardeerd 
  • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld en pensioenregeling 
  • 25 vakantiedagen 
  • Budget voor professionele ontwikkeling 
  • Een hybride werkomgeving: op kantoor in Nijkerk en vanuit huis 
  • En last but not least: hele leuke collega’s 😊 

 

Herken jij jezelf in de beschrijving? Twijfel niet en solliciteer dan direct op de vacature met je motivatiebrief en CV met pasfoto. Als je vragen hebt over de vacature, kun je telefonisch contact opnemen met Olga Milders op telefoonnummer 06-83715704. 

 

*Een DSI screening en assessment zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.  

“Fijne rustige benadering, om je door dit proces heen te begeleiden.
Er komt zoveel bij kijken, ook dingen waar je helemaal niks vanaf weet.
Goede uitleg en geduld voor als je iets niet begrijpt.
Je zit al in een emotioneel moeilijke periode, en dan is het fijn als er mee gedacht wordt.”
Mediator:
Marco van Nus
8
“Duidelijke informatie, hier werd ook de tijd voor genomen. processen gingen lekker vlot, voor ik het wist was het convenant en het ouderschapsplan al opgezet met duidelijke afspraken. ik heb het als zeer prettig ervaren.”
9